Skip to main content

Levertijd

Heb je, je bestelling voor 16:00 geplaatst, dan wordt het dezelfde werkdag nog opgestuurd (m.u.v. het weekend). Wij adviseren rond de feestmaanden rekening te met langere levertijden i.v.m. de drukte bij PostNL.

Verzendmethode

Alle bestellingen zullen verstuurd worden met PostNL.

Verzendkosten

Wij rekenen standaard € 4,95 verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland. Een bestelling vanaf 100,- euro wordt gratis verzonden.

Bestelling afhalen

Bij verzendopties kun je er ook voor kiezen om jouw order af te halen in de winkel. Op die manier ben jij verzekerd van jouw item en betaal jij geen verzendkosten. De winkel is gevestigd in de binnenstad van Tilburg: Heuvelstraat 78.

Betaalmethode

​In de webshop kun je jouw aankopen betalen via Klarna. Via Klarna kun jij zelf jouw betaalmogelijkheid kiezen: iDeal, creditcard, eenmalige overschrijving, VISA,, SEPA en achteraf betalen.

Retourneren/klachten

We verwijzen je graag door naar het kopje hierboven.

WhatsApp klantenservice

Wij zijn via de WhatsApp klantenservice, van maandag tot en met vrijdag, dagelijks bereikbaar van 10 – 18 uur en op zaterdag van 10-17 uur.
Telefoonnummer: 06 58 99 67 43
Wij doen ons uiterste best om jouw bericht z.s.m. te beantwoorden.

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren

Let op! De kleding dient ongedragen te zijn en alle kaartjes zijn nog bevestigd zoals dat van origine is.

Een aantal artikelen/artikelgroepen kunnen niet geretourneerd worden.

– beautyartikelen kunnen niet geretourneerd worden.
– Table books kunnen niet geretourneerd worden wanneer de verzegeling verbroken is.
– Sieraden kunnen niet geretourneerd worden wanneer de verzegeling verbroken is.
– Zonnebrillen kunnen niet geretourneerd worden wanneer de verzegeling verbroken is.
– Stoelen, barkrukken, lampen, bijzettafels en zuilen kunnen niet geretourneerd worden wanneer de verzegeling verbroken is.

Garantie online aankoop

Say Jess verleend geen garantie op: ritssluitingen, pailletten, glitters, en mogelijke verkleuringen van sieraden.
Interieur items worden geleverd comfort de garantieperiode van de fabrikant. Dit zal vermeld worden bij de levering van de producten. 

Is een item kapot of ben je ontevreden over een product? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur een foto mee van het betreffende item. Dan kijken wij samen met jou naar een passende oplossing.

Garantie – aankoop winkel

Heb je iets gekocht in de winkel? Dan vragen we je om langs te komen in de winkel met het betreffende item en het aankoopbewijs.

Identiteit ondernemer

Say Jess Fashionstore
Heuvelstraat 78
5038 AG TILBURG
[email protected]
KvK-nummer: 60939710
BTW-identificatienummer: NL002293640B77

Bij retour verlangen wij dat onze items geheel in een onbeschadigde en (indien mogelijk) originele verpakking worden geretourneerd (bij de items dienen de kaartjes er nog aan te zitten). Indien een item wordt geretourneerd dat naar ons oordeel schade heeft opgelopen zullen wij van Say Jess Fashionstore jouw via een e-mail op de hoogte stellen. En zijn wij genoodzaakt verdere stappen nader uit te leggen.

Downloaden

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Heb je iets gekocht in de winkel? Dan verloopt de garantie via de winkel zelf.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij zullen uw klacht professioneel beoordelen en met u in gesprek gaan om samen tot een oplossing te komen. Wanneer de klacht gegrond is.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Downloaden

BEZORGEN / RETOURNEREN

LEVERTIJD

Plaats jij jouw bestelling voor 17:00 uur? Dan verzenden wij jouw pakketje dezelfde dag. Het pakketje zal dan binnen 48 uur bezorgd worden.

VERZENDMETHODE

Alle bestellingen zullen verstuurd worden met PostNl.

VERZENDKOSTEN

Wij rekenen standaard € 4,95 verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland Voor verzending naar Belgie rekenen wij € 6,26. Een bestelling vanaf 100,- euro wordt gratis verzonden.

BESTELLING AFHALEN

Bij verzendopties kun je er ook voor kiezen om jouw order af te halen in de winkel. Op die manier ben jij verzekerd van jouw item en betaal jij geen verzendkosten.

RETOUREN

Heb jij je pakketje ontvangen en ben je toch niet helemaal tevreden met jouw item ? Kijk dan hieronder of jouw pakket in aanmerking komt om te retourneren:

  • retourneren kan binnen 14 dagen (het pakket dient binnen deze 14 dagen retour te zijn bij ons)
  • de artikelen dienen ongedragen te zijn en alle kaartjes zijn nog bevestigd beautyartikelen, sieraden, table books en zonnebrillen kunnen niet worden geretourneerd
  • afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

HOE KUN JE EEN ITEM RETOUR STUREN?

Voldoet jouw retour aan de eisen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met de volgende gegevens:

  • onderwerp: retour
  • jouw adresgegevens
  • datum van bestelling
  • factuur van de bestelling
  • datum van ontvangst
  • handtekening

Let op! De kosten van de retourzending wordt niet door ons vergoed!

Na ontvangst van jouw e-mail zullen wij de retour/omruiling in gang zetten. LET OP! STUUR JE RETOUR PAS OP ALS JE VAN ONS EEN REACTIE HEBT ONTVANGEN. Say Jess Fashionstore zal binnen 14 dagen, na ontvangst van jouw pakketje het aankoopbedrag terug storen op de rekening waarmee de bestelling is geplaats. Indien je het voordeel hebt genoten van de gratis verzendkosten boven de 100 euro en het orderbedrag na retour lager is dan 100 euro heeft Say Jess Fashionstore het recht de verzendkosten alsnog in rekening te brengen door het terug te storen bedrag te verminderen met de te betalen verzendkosten.

RUILEN

Heb jij een item dat je graag zou willen ruilen? Kijk hieronder of jouw item in aanmerking komt:

  • ruilen kan binnen 7 dagen
  • de artikelen dienen ongedragen te zijn en alle kaartjes zijn nog bevestigd
  • beautyartikelen, sieraden en zonnebrillen kunnen niet worden geruild
  • afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geruild

HOE KUN JE EEN ITEM RUILEN?

Voldoet jouw omruilopdracht aan de eisen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met de volgende gegevens:

  • onderwerp: omruiling
  • jouw adresgegevens
  • datum van bestelling
  • factuur van de bestelling
  • datum van ontvangst
  • handtekening

Let op! De kosten van de omruiling wordt niet door ons vergoed!

Na ontvangst van jouw e-mail zullen wij binnen 48 uur contact met je opnemen en de omruiling verder bespreken. Het is ook mogelijk om het item in de winkel om te komen ruilen. Neem hiervoor éérst contact op via de e-mail!

RETOURADRES:

Say Jess Fashionstore Havendijk 63 5017 AL TILBURG NEDERLAND

Bij retour verlangen wij dat onze items geheel in een onbeschadigde en (indien mogelijk) originele verpakking worden geretourneerd (bij de items dienen de kaartjes er nog aan te zitten). Indien een item wordt geretourneerd dat naar ons oordeel schade heeft opgelopen zullen wij van Say Jess Fashionstore jouw via een e-mail op de hoogte stellen. En zijn wij genoodzaakt verdere stappen nader uit te leggen.

Ontvang €5 korting op je volgende bestelling!

De waardering van www.sayjessfashionstore.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 34 reviews.
Dagelijks tussen 10 - 20 uur bereikbaar