Skip to main content

Hoelang is de bezorgtijd?

Heb je, je bestelling voor 16:00 geplaatst, dan wordt het dezelfde werkdag nog opgestuurd (m.u.v. het weekend). Wij adviseren rond de feestmaanden rekening te met langere levertijden i.v.m. de drukte bij PostNL.

Kan ik bijhouden wanneer mijn bestelling geleverd word?

Je bestelling word opgestuurd via PostNL. Zodra je bestelling is opgestuurd, wordt er een track en trace code van PostNL naar je verzonden, zo kun je precies bijhouden wanneer jou pakketje aankomt.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 4,95 voor zendingen binnen Nederland. Je items worden gratis verzonden vanaf € 100-.

Hoe kan ik snel contact met jullie opnemen?

Wij zijn via de WhatsApp klantenservice, van maandag tot en met vrijdag, dagelijks bereikbaar van 10 – 18 uur en op zaterdag van 10-17 uur.
Telefoonnummer: 06 58 99 67 43
Wij doen ons uiterste best om jouw bericht z.s.m. te beantwoorden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is mogelijk om je bestelling af te halen bij onze winkel. Onze winkel zit gevestigd in de binnenstad van Tilburg: Heuvelstraat 78.
Bij verzendopties kun je er voor kiezen om je bestelling af te halen. Je krijgt een mail als de bestelling voor je klaar staat.

Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?

Heb jij je pakketje ontvangen en ben je toch niet helemaal tevreden met jouw item? Dan verwijzen we je graag door naar onze pagina waar je alles kunt lezen over retourneringen en ruilingen: klik hier.

Ik heb op social media een item gezien dat niet op de webshop staat. Kan ik het item wel bestellen?

We helpen je graag via onze WhatsApp klantenservice: 06 58 99 67 43.
Stuur ons je vraag en een foto van het item. En dan helpen we je graag via die weg verder.

Kan ik ook bestellen vanuit buiten Nederland?

Wij versturen pakketjes naar Nederland en België. Voor alle overige landen adviseren wij contact op te nemen.

Hoe maak ik een account aan?

Rechts bovenaan onze website staat ‘mijn account’ als u daarop klikt kunt u onderaan klikken op account aanmaken. Hier moet u uw email, naam en een wachtwoord opgeven. Zodra u dit heeft gedaan krijgt u een mailtje en is uw account aangemaakt.

BEZORGEN / RETOURNEREN

LEVERTIJD

Plaats jij jouw bestelling voor 17:00 uur? Dan verzenden wij jouw pakketje dezelfde dag. Het pakketje zal dan binnen 48 uur bezorgd worden.

VERZENDMETHODE

Alle bestellingen zullen verstuurd worden met PostNl.

VERZENDKOSTEN

Wij rekenen standaard € 4,95 verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland Voor verzending naar Belgie rekenen wij € 6,26. Een bestelling vanaf 100,- euro wordt gratis verzonden.

BESTELLING AFHALEN

Bij verzendopties kun je er ook voor kiezen om jouw order af te halen in de winkel. Op die manier ben jij verzekerd van jouw item en betaal jij geen verzendkosten.

RETOUREN

Heb jij je pakketje ontvangen en ben je toch niet helemaal tevreden met jouw item ? Kijk dan hieronder of jouw pakket in aanmerking komt om te retourneren:

  • retourneren kan binnen 14 dagen (het pakket dient binnen deze 14 dagen retour te zijn bij ons)
  • de artikelen dienen ongedragen te zijn en alle kaartjes zijn nog bevestigd beautyartikelen, sieraden, table books en zonnebrillen kunnen niet worden geretourneerd
  • afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

HOE KUN JE EEN ITEM RETOUR STUREN?

Voldoet jouw retour aan de eisen? Stuur dan een e-mail naar info@sayjessfashionstore.nl met de volgende gegevens:

  • onderwerp: retour
  • jouw adresgegevens
  • datum van bestelling
  • factuur van de bestelling
  • datum van ontvangst
  • handtekening

Let op! De kosten van de retourzending wordt niet door ons vergoed!

Na ontvangst van jouw e-mail zullen wij de retour/omruiling in gang zetten. LET OP! STUUR JE RETOUR PAS OP ALS JE VAN ONS EEN REACTIE HEBT ONTVANGEN. Say Jess Fashionstore zal binnen 14 dagen, na ontvangst van jouw pakketje het aankoopbedrag terug storen op de rekening waarmee de bestelling is geplaats. Indien je het voordeel hebt genoten van de gratis verzendkosten boven de 100 euro en het orderbedrag na retour lager is dan 100 euro heeft Say Jess Fashionstore het recht de verzendkosten alsnog in rekening te brengen door het terug te storen bedrag te verminderen met de te betalen verzendkosten.

RUILEN

Heb jij een item dat je graag zou willen ruilen? Kijk hieronder of jouw item in aanmerking komt:

  • ruilen kan binnen 7 dagen
  • de artikelen dienen ongedragen te zijn en alle kaartjes zijn nog bevestigd
  • beautyartikelen, sieraden en zonnebrillen kunnen niet worden geruild
  • afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geruild

HOE KUN JE EEN ITEM RUILEN?

Voldoet jouw omruilopdracht aan de eisen? Stuur dan een e-mail naar info@sayjessfashionstore.nl met de volgende gegevens:

  • onderwerp: omruiling
  • jouw adresgegevens
  • datum van bestelling
  • factuur van de bestelling
  • datum van ontvangst
  • handtekening

Let op! De kosten van de omruiling wordt niet door ons vergoed!

Na ontvangst van jouw e-mail zullen wij binnen 48 uur contact met je opnemen en de omruiling verder bespreken. Het is ook mogelijk om het item in de winkel om te komen ruilen. Neem hiervoor éérst contact op via de e-mail!

RETOURADRES:

Say Jess Fashionstore Havendijk 63 5017 AL TILBURG NEDERLAND

Bij retour verlangen wij dat onze items geheel in een onbeschadigde en (indien mogelijk) originele verpakking worden geretourneerd (bij de items dienen de kaartjes er nog aan te zitten). Indien een item wordt geretourneerd dat naar ons oordeel schade heeft opgelopen zullen wij van Say Jess Fashionstore jouw via een e-mail op de hoogte stellen. En zijn wij genoodzaakt verdere stappen nader uit te leggen.

Ontvang €5 korting op je volgende bestelling!

De waardering van www.sayjessfashionstore.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 37 reviews.
Dagelijks tussen 10 - 20 uur bereikbaar